Szállítási tájékoztató
Átvételi lehetőség: házhoz szállítás, futárcéggel, országszerte, Magyarország területén. Csak érvényes magyarországi címre szállítunk.
A házhoz szállítást a GLS Hungary Kft. végzi. A kiszállítást az Ön által megadott címre teljesítjük munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között.
Szállítási díj AKCIÓ!
2023.május 19. és június 4. között minden 12 090 Ft feletti megrendelés esetén a házhoz szállítás díjtalan!
2023.június 5-től a szállítási díj:
A szállítási díj:
- 25 000 Ft megrendelési érték felett 0.‐Ft, ingyenes.
- 25 000 Ft megrendelési érték alatt 1.290 Ft.
Átlagos szállítási idő napszemüveg, optikai keret és kiegészítők rendelése esetén:
- Munkanapokon 12 óráig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk és a következő munkanap megkapja.
- Munkanapokon 12 óra után érkezett rendelések a követő munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére
- Hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések feldolgozása átadása az első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.
Amennyiben dioptriás szemüveget vagy dioptriás napszemüveget rendel, a három ajánlatunkban szereplő szállítási idő az irányadó, amelyet a megrendelési értesítő emailban is megtalál.
Átlagos szállítási idő dioptriás szemüveg és dioptriás napszemüveg rendelése esetén:
- A beérkezett rendelések feldolgozását a beérkezést követően azonnal megkezdjük. A várható szállítási idő a 5-21 munkanap, a dioptriától függően. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a webshopon leadott szemüveg rendelések mielőbb elkészüljenek. A várható szállítási időről a vásárlási folyamatban és a megrendelés visszaigazoló levélben is tájékoztatjuk.
- Hétvégén és ünnepnapokon leadott rendelések átadása a feldolgozást követő első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.
Amennyiben dioptriás szemüveget vásárol és a rendelésében szerepel egyéb kiegészítő termék (pl. szemüvegtok, szemüveg-lánc, stb.) vagy napszemüveg, úgy megrendelését minden esetben a dioptriás szemüveg elkészültéhez igazítva - az adott megrendelésben szereplő összes termékre vonatkoztatva együttesen - egy csomag küldeményként szállítjuk ki. Amennyiben a megrendelni kívánt terméket (egyéb kiegészítő termék illetve napszemüveg) szeretné hamarabb megkapni, kérjük külön rendelésben adja azt le. Ebben az esetben azonban számolnia kell az adott megrendelés szállítási díjával.
Köszönjük megértését.
A szállítási költség és a várható szállítási idő a választott termékek függvénye.
A vásárlási folyamat alatt végig nyomon követheti a várható szállítási időt. Minden termékünk rendelhető, amennyiben a kiválasztott szemüvegkeret időközben mégsem lenne online elérhető, tájékoztatjuk. Rendeléskor adja meg azokat az információkat, amellyel segítheti a futárt a tájékozódásban a pontos szállítás érdekében. (Megjegyzés rovatban van lehetőség rögzíteni a kiegészítő információkat).
Megrendelését követően emailen tájékoztatjuk a szállítás pontos idejéről és az Ön csomagkövető kódjáról. A csomagkövető kóddal a GLS honlapján is nyomon követheti a rendelése útját:
Kiemelt időszakokban a várható szállítási idő a megnövekedett rendelések miatt esetlegesen megnőhet, ennek tényéről minden esetben tájékoztatjuk.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A GLS Futárszolgálata a házhoz szállítást hétfőtől-péntekig normál munkaidőben, 8-17 óra között, kizárólag Magyarország területén végzi. Amennyiben ettől eltérő szállítási rend van érvényben, tájékoztatást küldünk. Amennyiben a GLS munkatársai nem tudják kézbesíteni a rendelését, további két alkalommal is megkísérlik a kiszállítást.
A szállítás napján a futár felveszi Önnel a kapcsolatot. Amennyiben szeretne GLS Futárcéggel kapcsolatba lépni a telefonos elérhetősége 7:00 és 20:00 óra között: +36 29 886-700, mobilon +36 30 890 0660, email elérhetősége: info@gls-hungary.com.
Kérjük, hogy rendelése leadásakor tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét, hogy a futár kapcsolatba tudjon lépni Önnel. Amennyiben az időpont vagy a szállítási cím nem megfelelő, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.
Ideális esetben a csomagot GLS munkatársai személyesen Önnek kézbesítik. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot, vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.
A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.
GLS ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 1 802 0265.
Jelenlegi járványügyi helyzetben fokozottan ügyelünk a megrendelések feldolgozása során munkatársaink és az általunk kézbesített csomagok vírusvédelmére. Speciális fertőtlenítéssel védjük a termékeket a kórokozóktól. Ügyelünk a tisztaságra, naponta többször fertőtlenítést végzünk.
A megelőzés a legfontosabb, így kérjük, hogy a csomag átvételekor ügyeljen az óvintézkedésekre.
Miért válassza a Vision Express-t?
Szemüveg vásárlás folyamata


Szemüveg vásárlás folyamata
- Segítünk kiválasztani a megfelelő szemüvegkereteket és lencsét
- Kollégánk segítségével megtörténik az igényfelmérés
- Optometrista kollégánk elvégzi a látásvizsgálatot
- Vegye át új szemüvegét és élvezze az új stílusát
-
Foglaljon
időpontot most!

