Szállítási tájékoztató

Szállítási szolgáltatásunkat a GLS Hungary Kft végzi, kizárólag Magyarország területén. Csak érvényes magyarországi címre szállítunk.

Átvételi lehetőségek:

  • házhoz szállítás, országszerte.
  • csomagautomatában történő átvétel, (Elérhető: 300 településen, 1500 csomagautomata)
  • csomagponton történő átvétel. (Elérhető: 400 településen, 1000 csomagpont)


GLS házhoz szállítás esetén 2023. december 15-től érvényes szállítási díjak:

  • 25 000 Ft megrendelési érték felett ingyenes.
  • 25 000 Ft megrendelési érték alatt 1.790 Ft

Az utánvételes fizetési mód 50.000 Ft megrendelési értékig választható, ennek díja 490 Ft. A kiszállítást munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között az Ön által megadott címre teljesítjük.


GLS Csomagautomatába és csomagpontra történő szállítás esetén 2024.március 6-tól érvényes szállítási díjak:

  • GLS csomagautomatában történő átvétel esetén: 1.290 Ft
  • GLS csomagponton történő átvétel esetén: 1.490 Ft.

Az utánvételes fizetési mód csak a csomagpont választása esetén lehetséges, ennek díja 390 Ft, 50.000 Ft megrendelési értékig választható.


Átlagos szállítási idő napszemüveg, optikai keret és kiegészítők rendelése esetén:

  • Munkanapokon 12 óráig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk és a következő munkanap megkapja.
  • Munkanapokon 12 óra után érkezett rendelések a követő munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére
  • Hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések feldolgozása átadása az első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.

Amennyiben dioptriás szemüveget vagy dioptriás napszemüveget rendel, az ajánlatunkban szereplő szállítási idő lesz az irányadó, amelyet a megrendelési értesítő email-ben is megtalál.


Átlagos szállítási idő dioptriás szemüveg és dioptriás napszemüveg rendelése esetén:

  • A beérkezett rendelések feldolgozását a beérkezést követően azonnal megkezdjük. A várható szállítási idő a 3-20 munkanap, a dioptriától függően. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a webshopon leadott szemüveg rendelések mielőbb elkészüljenek. A várható szállítási időről a vásárlási folyamatban és a megrendelés visszaigazoló levélben is tájékoztatjuk.
  • Hétvégén és ünnepnapokon leadott rendelések átadása a feldolgozást követő első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.


Amennyiben dioptriás szemüveget vásárol és a rendelésében szerepel egyéb kiegészítő termék (pl. szemüvegtok, szemüveg-lánc, stb.) vagy napszemüveg, úgy megrendelését minden esetben a dioptriás szemüveg elkészültéhez igazítva - az adott megrendelésben szereplő összes termékre vonatkoztatva együttesen - egy csomag küldeményként szállítjuk ki. Amennyiben a megrendelni kívánt terméket (egyéb kiegészítő termék illetve napszemüveg) szeretné hamarabb megkapni, kérjük külön rendelésben adja azt le. Ebben az esetben azonban számolnia kell az adott megrendelés szállítási díjával.

A szállítási költség és a várható szállítási idő a választott termékek függvénye.

A vásárlási folyamat alatt végig nyomon követheti a várható szállítási időt. Minden termékünk rendelhető, amennyiben a kiválasztott szemüvegkeret időközben mégsem lenne online elérhető, tájékoztatjuk. Rendeléskor adja meg azokat az információkat, amellyel segítheti a futárt a tájékozódásban a pontos szállítás érdekében. (Megjegyzés rovatban van lehetőség rögzíteni a kiegészítő információkat).

Megrendelését követően emailen tájékoztatjuk a szállítás pontos idejéről és az Ön csomagkövető kódjáról. A csomagkövető kóddal a GLS honlapján is nyomon követheti a rendelése útját: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/


Kiemelt időszakokban a várható szállítási idő a megnövekedett rendelések miatt esetlegesen megnőhet, ennek tényéről minden esetben tájékoztatjuk.


A GLS Futárszolgálata a házhoz szállítást hétfőtől-péntekig normál munkaidőben, 8-17 óra között, kizárólag Magyarország területén végzi. Amennyiben ettől eltérő szállítási rend van érvényben, tájékoztatást küldünk. Amennyiben a GLS munkatársai nem tudják kézbesíteni a rendelését, további két alkalommal is megkísérlik a kiszállítást.

GLS ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 29 886-700, mobilon:  (+36 20) 890-0660 * Nem emelt díjas telefonszám.

Email elérhetősége: info@gls-hungary.com.

A szállítás napján a futár felveszi Önnel a kapcsolatot. Kérjük, hogy rendelése leadásakor tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét, hogy a futár kapcsolatba tudjon lépni Önnel. Amennyiben az időpont vagy a szállítási cím nem megfelelő, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.

Ideális esetben a csomagot GLS munkatársai személyesen Önnek kézbesítik. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot, vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.



Miért válassza a Vision Express-t?

Szemüveg vásárlás folyamata

Szemüveg vásárlás folyamata

  • Segítünk kiválasztani a megfelelő szemüvegkereteket és lencsét
  • Kollégánk segítségével megtörténik az igényfelmérés
  • Optometrista kollégánk elvégzi a látásvizsgálatot
  • Vegye át új szemüvegét és élvezze az új stílusát
  • Foglaljon
    időpontot most!
Üzlet keresés

Loading...

[ErrorDialogTitle]

Siker

A termék sikeresen a kosárba került