Online vásárlások - visszaküldéssel kapcsolatos információk

Biztosak vagyunk benne, hogy tetszeni fog új szemüvege, napszemüvege!

Amennyiben a szemüvegével kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, kérjük írjon emailt Vevőszolgálatunknak.

(webshop@vision-express.hu)

Online vásárlás esetén mely termékekre vonatkozik a 14 napos elállás?

  • Optikai kiegészítőre (pl. szemüvegtok, lánc, törlőkendő) és dioptria nélküli szemüvegkeret, napszemüveg.
  • Az elállásra az átvételtől számított 14 napon belül van lehetősége.
  • Kérjük töltse ki az „Elállási nyilatkozatot” és küldje el hozzánk. A visszaküldést megteheti postai úton a feladott csomaggal együtt vagy elektronikus úton email formájában, ahol feltünteti a megrendelés azonosító számát is a tárgy mezőben (Tárgy: Vision Express Online rendelés WR…….) . Kérjük juttassa vissza hozzánk megrendelése teljes tartalmát, beleértve az eredeti tokot, törlőkendőt, szemüvegkeretet vagy napszemüveget.)


Elállási nyomtatvány letöltése


Visszaküldés esetén az alábbi lehetőségek közül választhat attól függően, milyen módon szeretné a terméket eljuttatni hozzánk:


Nem a GLS -en keresztül szeretné visszaküldeni:

Vision Express Webshop - GLS visszáru raktár

2351 Alsónémedi,

GLS Európa u. 2.


GLS -sel történő visszaküldés esetén:

Vision Express Webshop - GLS raktár

1444 GLS raktár,

GLS Európa u. 2.


Figyeljen arra, hogy csak sértetlen, hibátlan terméket áll módunkban visszatéríteni. Minden beérkező csomagot és terméket alaposan átvizsgálunk.

Nem tudjuk elfogadni az elállást amennyiben az alábbi feltételek közül bármelyik nem teljesül:

  • A terméknek az eredeti gyártói csomagolásában kell lennie
  • A tokot és amennyiben jár hozzá törlőkendő, azt is tartalmaznia kell.
  • A terméknek használatlan, viseletlen, hibátlan állapotban kell lennie.
  • A termék nem lehet sérült (a lencsék és a keret nem lehet karcos, vagy nem lehet látványosan hordott állapotú).
  • A terméknek nem lehet hibás, sérült a csomagolása.
  • A csomag tartalmazza a vásárláshoz kapott bizonylatokat, mint a vásárlást igazoló számlát és az elállási nyilatkozat, amennyiben rendelkezésére áll. Az email-on elküldött elállási nyilatkozatot nem szükséges még egyszer elküldenie.
  • A csomagolásnak és postázási módnak biztonságosnak kell lennie. A Vision Express Webshop nem vonható felelősségre azokért a csomagokért, esetlegesen megsérültek vagy elvesztek útközben. Amennyiben postai úton történik a visszaküldés, kérjük őrizze meg a postai bizonylatot a csomag feladásáról.


Amint az Ön által visszaküldött termék átesett a minőségellenőrzésen elindítjuk a visszatérítési folyamatot - amely akár 30 napig is tarthat.

Miután megkaptuk a tétel(eke)t, és rendben találtuk, visszatérítjük az árát. Online rendelés esetén nem áll módunkban árut cserélni. Az interneten rendelt napszemüvegeket, szemüvegkeretet és optikai kiegészítőket nem lehet visszavinni az üzletbe.


Dioptriás szemüvegek visszaküldése


Személyre szabott, egyedi dioptria adatok alapján készített dioptriás szemüveg online vásárlása esetén a vásárló nem gyakorolhatja a 14 napos elállási jogát (45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § 1 bek. c.) pont):

  • „Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak”;
  • „Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza”.

Az elállási jog nem vonatkozik a dioptriás lencsével ellátott szemüvegkeretekre és zárt csomagolású, higiéniai termékekre. Online rendelés esetén nem áll módunkban megrendelést módosítani vagy cserélni. 


Vision Express 14 napos Pénzvisszafizetési Garancia keretekre


  • Amennyiben a szemüveg nyújtotta látásélménnyel nem elégedett, lehetőséget adunk a törvényi kereteken felül a megvásárolt szemüvegkeret árának visszatérítésre. Ez a feltétel a szemüveg átvételének pillanatától él.

A szemüvegkeret árát visszatérítjük Önnek 30 munkanapon belül. A szemüveg lencséjének – mint az Ön utasításának megfelelően előállított terméknek – az árát nem áll módunkban megtéríteni. Ha a lencséket a szemüveggel együtt visszaküldi, úgy azt azok megsemmisítésére irányuló megbízásnak tekintjük.

Amennyiben úgy gondolja, hogy a lencsék minősége nem megfelelő, vagy bármilyen módon hibás, akkor minőségellenőrzésnek vetjük alá. Amennyiben a hiba ténylegesen fennáll és bizonyított természetesen a lencse árát is visszatérítjük. Kérjük, juttassa vissza hozzánk szemüvegét 14 munkanapon belül.

Mit kell tennie?


  • A termék visszaküldéséhez kérjük töltse ki a visszaküldési formanyomtatványt és a csomaggal együtt küldje vissza maximum 14 napon belül. Kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon (webshop@vision-express.hu) az átvételtől számított 3 napon belül.


Visszaküldési formanyomtatvány letöltése


  • Amennyiben nem küldi vissza 14 napon belül a megrendelését, nem tudjuk elfogadni kifogását és visszatéríteni Önnek a keret árát. Megértését köszönjük.
  • Javasoljuk, hogy használja az eredeti dobozt a visszaküldéshez. Csomagját belföldi postai csomaggal vagy futárcéggel juttassa el hozzánk. Az utánvétellel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
  • Visszaküldés esetén az alábbi lehetőségek közül választhat attól függően, milyen módon szeretné a terméket eljuttatni hozzánk:


Nem a GLS -en keresztül szeretné visszaküldeni:

Vision Express Webshop - GLS visszáru raktár

2351 Alsónémedi,

GLS Európa u. 2.


GLS -sel történő visszaküldés esetén:

Vision Express Webshop - GLS raktár

1444 GLS raktár,

GLS Európa u. 2.


Sérült termékek


Nagyon sajnáljuk, ha sérülten érkezett meg megrendelt terméke, napszemüvege vagy szemüveg kerete. Minden terméket ellenőrzünk csomagolás előtt, csakis hibátlan, sérülésmentes, eredeti termékeket küldünk.

Amennyiben mégis ez történik, kérjük, hogy készítsen fényképet a kapott termékről, a csomagolásról, és azonnal küldje el nekünk a Vision Express Vevőszolgálat részére, hogy kollegánk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot (webshop@vision-express.hu).

Loading...

[ErrorDialogTitle]

Siker

A termék sikeresen a kosárba került